reklama

Sny sú tou správnou cestou

V živote sa dostaneme do veku, kedy začneme snívať. Zo začiatku sú to len maličkosti. Snívame o novom mobile, notebooku a  tí ešte menej nároční napríklad o veľkom košíku lentiliek,.. Časom sa ale naše hodnoty menia. Začíname si v hlave zrovnávať svoje priority. Do popredia sa dostávajú otázky o  budúcnosti, kariére, rodine. Každý z nás sa chce v niečom nájsť ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Pretože snívam...
Pretože snívam... 

Od mala som milovala rozprávky. Vždy som snívala, že stretnem svojho princa, s ktorým budem šťastná. V rozprávkach nám ale nikdy neukážu všetko to, čo za vysnívaným šťastím naozaj stojí. Po prebratí z klamu rozprávok prišla krutá realita. Boj proti spoločnosti, ale najmä boj so sebou samou. Zrazu nič nešlo tak ľahko, lusknutím prstov ako v rozprávkach.

Ja som sa o tom presvedčila napríklad po príchode na vysokú školu. Áno, bola to škola, ktorú som si vysnila. Od štrnástich rokov som vedela, že je to to, čomu sa chcem venovať a za tým som si išla. Úspešné absolvovanie prijímacích skúšok, prvá hodina strávená na katedre žurnalistiky v Bratislave. To všetko ma len utvrdzovalo v tom, že môj sen nie je nereálny.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Naše hlavné mesto mi ale v priebehu pár dní dalo jasne pocítiť, že život v ňom nebude jednoduchý. Neustály zmätok, chaos, uponáhľanosť. Týmito prívlastkami by som označila život v Bratislave. Život, na ktorý som doteraz nebola zvyknutá, aspoň určite nie v takej miere a a naučiť sa v ňom fungovať pre mňa určite nebude jednoduché. Lenže ak chcem ísť za svojim snom, ani toto ma nemôže zastaviť. Ďalšou rovinou je jednoznačne konkurencia. V meste v ktorom sa počet obyvateľov pohybuje okolo 20 000, je konkurencia v mojom obore určite menšia ako v meste, v ktorom sú sústredené všetky hlavné médiá a študenti žurnalistiky bažiaci po každej možnej príležitosti uplatniť sa. Tu už nie som jedna z mála...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aký by ale malo zmysel snívať, keby naše sny nemali šancu stať sa reálnymi? Práve preto verím.. Možno naivná, pre niektorých hlúpa. Mňa však všetky prekážky, ktoré ma dodnes postretli posúvajú vpred. Veď práve vďaka nim sa stávame silnejšími a ešte viac odhodlanejšími. A konkurencia? Nebyť konkurencie je oveľa väčšia pravdepodobnosť, že mnohí z nás by sa stáli pasívnymi. Konkurencia je hnacím motorom, ktorí nás núti konať, zlepšovať svoje prednosti a kvality.

Nebojme sa teda bojovať za svoje sny. Je naozaj jedno, v ktorej vekovej kategórii sa nachádzate. Snívať môžeme v každom veku. Veď práve sny sú tým, čo nám nikto nikdy nemôže vziať. Bez nich sme len postavičkami v dennodennom kolobehu. Stávame sa osobami, ktoré sú zmierené so svojím osudom. Vďaka snom ale môžeme veriť, že nás v živote čaká ešte niečo nové, niečo lepšie alebo len niečo čo nám ho trochu spríjemní alebo okorení.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A preto ak práve teraz čítaš tento blog, skús sa zamyslieť. Za akým snom sa vydáš hoc už aj od zajtra?

Andrea Vozárová

Andrea Vozárová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Nechoď vždy len po vychodených cestách, lebo vedú len tam, kde už boli iní." A.G.Bell Zoznam autorových rubrík:  Moje vecičkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu